Omschrijving

Het programma draait om plezier in (het leggen van) het eerste contact. Uw vaardigheden én uw overtuigingen komen aan bod.

- Persoonlijke beelden en overtuigingen bij acquisitie
- Acquisitie zoals klanten het wel waarderen
- Werkwijze en organisatie van

Leerdoel

U krijgt het inzicht en de technieken om proactief te handelen en effectieve zakelijke telefoongesprekken te voeren. U leert zich goed voor te bereiden en leuke gesprekken te creëren. Daardoor voelt u zich zekerder om die telefoon te pakken. Vol goede moe

Doelgroep

Iedereen met een commerciële functie die zich bezighoudt met telefonische verkoop, telesales, telemarketing en/of klantenservice door outbound bellen. Buitendienst verkopers, binnendienst medewerkers met een acquisitiedoelstelling en medewerkers van de af

Werkvormen

Leren doet u volgens ons niet alleen in een leslokaal. Daarom gaat u meteen na uw inschrijving aan de slag met lesmateriaal en voorbereidingsopdrachten, via ons online leerplatform. De training zelf is bijzonder interactief. Zelfanalyses, oefeningen, disc