Omschrijving

De opbouw van het programma:
- Inzicht in koopmotieven
- Klantenloyaliteitsprogramma
- Argumentatieplan opstellen
- Klachtenregistratiesysteem
- Structurering verkoopgesprek
- Praktische psychologie
- Koopweerstanden ombuigen
- Zelfbewust optreden

Leerdoel

Het doel van deze praktijkgerichte, intensieve training: Deze training is erop gericht uw communicatie op een hoger niveau te brengen, zodat u uw marktpositie zult verstevigen en uitbreiden. Zo behaalt u nog meer omzet!

Doelgroep

Buitendienstmedewerkers die verkooptechniek
buitendienst I hebben gevolgd
die verkooptechniek
buitendienst I hebben
gevolgd

Werkvormen

Deze training is het vervolg op de training Verkooptechniek Buitendienst I. Als commercieel buitendienstmedewerker krijgt u nog meer inzicht in uw klanten en de manier waarop u moet inspelen op verkoopsignalen. In deze training wordt dieper ingegaan op he